.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه انتخاب هیئت رئیسه مجلس

فراکسیون اصولگرایان مجلس محمدرضا باهنر را را با 112 رای به عنوان نایب رئیس اول مجلس هشتم برگزید و انتخاب نایب رئیس دوم را به فردا موکول کرد .

مهدی کوچک زاده منتخب مردم تهران درمجلس هشتم با اعلام این خبر گفت : درجلسه فردای اصولگرایان مجلس هشتم مهدی ابوترابی و سید شهاب الدین صدر که در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان هر کدام به ترتیب 76 و 69 رای را به خود اختصاص دادند برای کسب عنوان نایب دوم ریاست مجلس به رقابت خواهد پرداخت .

در جلسه امروز اصولگرایان از 229 نفر شرکت کننده 215 نفر در انتخابات نواب رئیس شرکت کردند.

در این جلسه محمد رضا باهنر ، مهدی ابوترابی ، روح الله حسینیان ، سید شهاب الدین صدر ، امیدوار رضایی ، محمد رضا میرتاج الدینی ، اسد الله بادامچیان ، عوض حیدر پور ، حسن غفوری فرد و ابراهیمی نامزدهای تصدی پست نواب اول و دوم رئیس مجلس هشتم بودند .

به گفته کوچک زاده پیش از رای گیری هر کدام از نامزدها به مدت 3 دقیقه به معرفی خود پرداختند .

کوچک زاده همچنین به خبرنگار مهر گفت پیش از رای گیری و معرفی نامزدها، دکتر احمد توکلی منتخب مردم تهران در مجلس هشتم پیشنهاد کرد در انتخاب نواب رئیس مجلس یک نفر نماینده تهران و دیگری نماینده شهرستانها باشد که این پیشنهاد مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت.

به گزارش مهر در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان علی لاریجانی منتخب مردم قم در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با 160 رای موافق به عنوان کاندیدای این فراکسیون برای تصدی ریاست مجلس هشتم انتخاب شد.

در این جلسه که 229 نماینده اصولگرای مجلس هشتم حضور داشتند، حداد عادل تنها 50 رای از مجموع 217 رای اخذ شده را کسب کرد و طبق قرار قبلی منتخبان اصولگرا ، وی باید به نفع علی لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس هشتم کناره گیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه قرار است گزارش کمیته های 4 گانه هیئت مدیره اصولگرایان درباره اساسنامه فراکسیون اصولگرایان ، هیئت رئیسه این فراکسیون و همچنین طرح و لوایح باقیمانده از مجلس هفتم و وضعیت کمیسیون های مجلس هشتم ارائه خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.